Contact

środa, 16 grudnia 2015

love 22.



 A więc udało się! Jestem na zdjęciach z synem i już prawie z drugim, co prawda do kompletu brakuje męża, ale chyba trzeba będzie go "upić" by mój plan o rodzinnym zdjęciu udał się w stu procentach ;) <wszystkoWswoimCzasie>. Czuję, że klimat zbliżających się świąt daje się we znaki nam wszystkich. Ja osobiście uwielbiam ten okres, odkąd jestem matką to lubię go jeszcze bardziej, radość Błażejka z Mikołaja, choinek, lampek jest niesamowita, ale, ale...
Dzisiaj nie będę opisywać jak wyglądają nasze święta, a o tym jak firma Misimi uratowała nam wizerunkowo tegoroczną Wielką Noc. Jak sami widzicie i czego nie da się ukryć, jestem na dniach do porodu, więc chodzenie po sklepach w poszukiwaniu eleganckiego stroju, w którym można celebrować święta odłożyłam w czasie. Ale, że byłam grzeczna a moje dziecko jeszcze bardziej to Mikołaj dokładnie wiedział, co jest nam potrzebne. Komplet, który mamy na zdjęciu to idealne dopasowanie mamy i dziecka. Sukienka sprawdzi się jak widać w ciąży i po niej, prosta, elegancka, ponadczasowa <uwielbiamBiałeKołnierzyki> a garnitur Błażejka jest wygodny, wykonany z materiału, który nie jest sztywny więc dziecko może swobodnie szaleć po kolacji przy prezentach.
Same plusy, bo nie jest to jednorazowe wykorzystanie produktu. Polecamy!
  Zdjęcia świąteczne wykonała niezastąpiona Aleksandra Fijałkowska, z którą znamy się od dawna, a jej zdjęcia ozdabiają moje albumy, które są świetną pamiątką na lata. Z ręką na sercu polecam Olę wszystkim zakochanym, którzy chcą mieć piękne zdjęcia ślubne osobom, które chcą mieć pamiątkę dla siebie. To inwestycja, która jest bezcenna!




















garnitur, muszka, sukienka- Misimi
paznokcie- Vanilia Strefa Urody


loveBłażejove, xoxo

 

2 komentarze:

  1. Jakie piękne zdjęcia! Niczym z gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, takie ciepłe. A Ty wyglądasz cudownie! I oczywiście gratuluje maluszka!

    OdpowiedzUsuń