Contact

poniedziałek, 3 listopada 2014

superBabyBlasius





superman w dosłownym znaczeniu tego słowa,
niebajkowy, ale mój prawdziwy
superman= superbaby= superBłażej
tak się ostatnio zastanawiałam i szukałam po necie, czy jest jakiś młodszy
fashionista w Polsce od Błażeja.
nie mogłam się doszukać, ale jeżeli jestem w błędzie to mnie z niego wyprowadźcie-
podeślijcie mi wtedy małych 'blogerów'
chętnie przybije im piątkę. 














sweter- zara
spodnie- zara
czapa- h&m
buty- zara
loveBłażejove, xoxo








12 komentarzy:

  1. Najmłodszy!!! Najsłodszy <33333333 ty to myslisz haha bo to dobrze zabrzmi jako reklama blog najmlodszego faszionisty w polsce dobre <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. My bardziej w świecie "girls" ... nie pomożemy .. ale Błażeja uwielbiamy ;) ... buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa jest genialna !!!


    ——————
    A u mnie?
    Ja i moj wywiad w Avanti
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały jest przeuroczy! Zazdroszczę Pani takiego synka, a Blazejkowi takiej mamusi! Pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jest mega uuuuuuuroczy !!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przystojniak :) Twoje stylizacje sa cudne !

    OdpowiedzUsuń
  7. wrzucasz te zdj zeby pochwalic sie ile masz kasy? gratuluje, zal. pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto bogatemu zabroni

      Usuń
    2. Widać ze zazdrość ściska ci d*pe . Hehe

      Usuń
  8. https://m.facebook.com/profile.php?id=340418659449799 :-)

    OdpowiedzUsuń